Total Pageviews

Thursday, March 24, 2011

khusus induksi


ni aku nak share tawaran khusus induksi pembantu amanah yg pernah aku pernah post dulu...mulanya memang borink la khusus tu...mula dtg tu dah xtau apa2 nak buat,xda dberi jadual...so,berkenalan la dgn member3 baru,ada yg dr miri,limbang...jauh jugak mereka datang,penuh dgn harapan dgn khusus induksi tu.....


dah malam tu xda pa2 nak buat,so,aku ngan member2 aku apa lagi keluar dari hostel tu la...sempat menziarah tempat karoeke,hehehehe....malam tu jugak la final all england....kamiurg cari la tempat makan yg ade sediakan screen besar...nasib baik ade tp xdpt tgok lin dan vs chong wei main,dah lewat sgt...xdapat masok hostel nanti..dgr berita je la ...dgr2 berita chong wei menang...cograt 2 datuk chong wei...
first day,pagi tu pukol 9 baru msok kelas,kelas sebenar pukol 8 dtg pukol 9...hebat!!!cikgu yg tggu anak2 murid..heheheh..ari tu kamiurg dengar cermah je..punya la ngantok mata,macam nak terbalik coz ngantok sgt...


second day,kamiurg dberi tugasan n bmalam dirumah keluarga angkat...best jugak bmalam kat rumah urang yg xdkenal..tempat tu masih kurang dari segi pbangunannya walaupun berdekatan dgn bandar...nanti aku cerita pasal apa yg berlaku kat rumah keluarga angkat yer....
thirday,kami balik la kat hostel n buat sedikit assignment,markah tu....kalo xlepas 70 keatas fail la jawap nya....nasib baik,aku dpt settlekan dgn sempurna....pas tu,hari ke4,xda apa2 menarik tp hari tu ade interview kali ke2,punya la narvous,hafal lagi...adoi2....macam blari 100m lawan dgn osen bolt,heheheh..nasib baik la aku dpt jawap apa yg si tukang interview tu tanye...kalau tak,mampuiiii aku...

last day,adala exam ckit n ceramah ckit....then,die org cite pasal skim perkhidmatan....part tu yg aku suke dgr...hahahahhaha...

No comments:

Post a Comment