Total Pageviews

Wednesday, May 11, 2011

NEW JOB...



dah lame xupdate blog ni...rindu pulak rasenye....skrg aku dah jauh dr koga(msh dlm srawak je..hehhehe)...skrg aku dah tanggung tanggungjwab yg besar...aku dah bkeja sptmana yg aku penah ckp yg aku ada temuduga n kursus 1 masa dulu...

so,aku update ni masa aku tgh kja la ni..dlm opis ni bro...senyap2,menyelam sambil minum air..heheheh...(jgn smpai lemas je...)

aku nak share2 sikit je ye....nanti share lg yer....keja aku skrg cuma bantu keluarga miskin...niat mesti bersih...xperlu tggu blasan,allah maha adil..itu je plu ingat...

masa ni kami org tgh wat kerja kursus tok mantapkan lg jiwa n fizikal...tugasan ni penting tok aku jalankan tugas nanti...dlm tugasan ni pun ada praktikal jugak...sedar xsedar sbulan dah nak dkt sebulan aku kat cawangan saratok/sri aman...nanti pindah lg kat cawangan sri aman...mcm2 aku jlani msa sebulan ni,redah hutan,myeberang sungai la semata2 nak pg MP.MP tu mesyuarat pusat,time tu la sahabat2 bkumpul tok msyuarat..

best tau pg tmpt yg xpenah n jumpa urg ramai...kira public speaking dibuatnye...masa tu la perlu ada budi bahasa budaya kita...hehehehe
klah,aku sertakan ckit pic kat korang yer....nak sambung kja la yer...bub bye...(^O^)

No comments:

Post a Comment