Total Pageviews

Tuesday, February 22, 2011

new hair,new style..ENCEMMMMM.....

hari ini aku gunting rambut sudah...waahhhhh.....ringan rasa kepala aku...
aku selalu kene buli mak aku...die ckp,rambut aku mcm sarang burung walit
tp aku nak buat style korea sebenarnya..hehehehhe...yg adik2,mak cik2,janda2,awek2 suka skrg ni...hehehehe


sebenarnya aku terpaksa gunting rambut sebab aku ada interview kebesokkan harinya..mesti smart2,misai sudah cukur,janggut sudah buang...ringan sungguh kepala aku..tengok dalam cermin ENCEM,heheheh...mcm budak baru tadika,hihih....xda urg puji aku sendiri la puji..baru ada keyakinan...betol tak??
untuk lebih menawan,sentiasa motivasi selalu diri...thinks positif no negatif...(n_n)_smile always...

2 comments:

  1. ney upa rmbt bru ya tek? ahahaa :D gmbr mainnnn..post kan rmbt n style ya tek bhaa...hehhee

    ReplyDelete
  2. hahahaha..nma dah style ni dpt post gambar...tiru urg lak..anda hanya dpt mbaca jak,xdpt nangga..huhuhuu..yg penting rambut dah xrupa sarang burung walit gik..huhuhuh

    ReplyDelete